Технічні вимоги

Вимоги до банерів:

  1. Графічний банер
    Для розміщення приймаються банери формату GIF (статичний чи анімований), JPG, PSD. Ширина/висота стандартного банера в пікселях: 300×250, 300×600, 620×250, 728×90, 960×90 (Можливі та інші варіанти залежно від місця розміщення). Розмір банерів не повинен перевищувати 150 КБ.
  2. HTML5 банер (рекомендований)
    • Підготовка html5 банера. Підготуйте HTML-код банера. Це може бути будь-який HTML-код, у тому числі HTML 5, що є HTML версткою банера з CSS стилями і JavaScript-кодом. JavaScript та CSS краще розміщувати всередині HTML-коду банера, а не підключати окремими файлами. Однак, у разі потреби, використання окремих файлів також допускається. Можна використовувати як абсолютні посилання на файли, що завантажуються в банер (різні зображення), так і відносні. При використанні відносних шляхів до файлів, необхідно, щоб усі файли банера знаходилися в тій же папці, що й підготовлюваний HTML-файл. Тобто. не слід фігурувати додаткові папки для зображень, js-файлів або медіа-файлів.
    • Розмір банера не повинен перевищувати 500 КБ.
    • Облік кліка (одного) у html5 банері. За замовчуванням кліки в HTML-банері не враховуються. Для врахування кліків у HTML файл необхідно внести зміни згідно з даною інструкції: Відкрийте текстовим редактором HTML файл, підключіть файл creative_click.js:
      <script src="https://x.magnet.kiev.ua/tmp/creative_click.js"></script>

      Завантажувати файл creative_click.js або створювати його не потрібно. Даний файл розміщується на серверах magnet і досить просто підключити його в файлі, що готується.

  3. MPU-банер та HTML-FullScreen. Для розміщення MPU банера ми приймаємо код, який сам здійснює вставку самого банера та його показ, напр.:
    <div id="adriver_banner_1191798600"></div>
    <script>
    new adriver("adriver_banner_1191798600", {sid:1, bt:52, ad:620328, pid:2530918, bid:4975350, bn:4975350});
    </script>

    HTML MPU банер повинен складатися з кількох iframe-панелей та керуючого скрипта script.js. У скрипті, що управляє, вам необхідно реалізувати логічний сценарій самого банера. Один із варіантів сценаріїв: при наведенні курсору на базову iframe-панель розміром 300×250 поверх з’являється друга iframe-панель розміром 600×250, яку можна закрити клацнувши на хрестик.

    Вимоги до розмірів базової iframe-панелі відповідають вимогам до розміру банера, що розміщується у цій позиції. Розміри та поведінка елементів MPU банера не повинні призводити до розміщення значних фрагментів креативу за межами видимої області екранів найпопулярніших дозволів.

  4. Мобільний банер

    • Float банер. Цей банер прилипає до низу або до верху сторінки і залишається там при прокручуванні. По кліку направляє користувача сайт рекламодавця. Для того, щоб такий банер завжди виглядав добре, потрібно підготувати 4 розміри картинок: 320х50, 468х50, 768х90, 1024х90. Той чи інший розмір буде використовуватись автоматично залежно від ширини екрана пристрою (телефону або планшета). Є можливість відстеження показів кожного розміру подіями Google Analytics. Колір фону та зовнішній вигляд кнопки закриття банера можна настроювати.
    • Click-to-fullscreen банер. Він виглядає так само, як звичайний float-баннер, але на кліку розгортається на повний екран. Клік по повноекранному зображенню, що з’явилося, переводить користувача на сайт рекламодавця. Для повноекранного зображення потрібні креативи у форматах 740х440 та 320х320. Система автоматично визначає розмір екрану пристрою та показує той чи інший формат креативу для повноекранного відображення. Незаповнені креативом (картинкою) області екрана заливаються тлом, колір якого можна вибрати.
    • Fullscreen банер. Цей банер відразу відкривається на весь екран мобільного пристрою, а на кліку переводить користувача на сайт рекламодавця. Щоб креатив добре виглядав на різних екранах, його також потрібно підготувати у двох форматах: 740х440 та 320х320. Незаповнені області заливаються тлом вибраного кольору.

    Для мобільного банера креативи приймаються у форматі JPG, PNG, GIF.

  5. Flash-банер (flash-банер повинен бути адаптований до перегляду flash-плеєром не старше 9-ї версії) При розміщенні flash-банера на етапі створення баннера у функції getURL Вам необхідно прописати:
     on (release) {
     if (_root.clickTAG.substr(0,5) == "http:") {
     getURL(_root.clickTAG,_root.clickTARGET);
     }
     }
    

    У Вас все має виглядати так само, як на нашому прикладі:

    Зверніть увагу, що url – змінна, не потрібно в редакторі flash замінювати її на URL свого сайту. http-адресу, на яку має посилатися банер, необхідно надіслати окремо.

Технічні вимоги до відеооголошень:

Формати відео:

  • WebM. Відеокодек Vp8 та аудіокодек Vorbis.
  • MPEG4, 3GPP та MOV. Ці формати зазвичай підтримують відеокодеки h264 та mpeg4, а також аудіокодек AAC.
  • AVI. Формат виводу, що використовується у багатьох камерах. У ньому зазвичай використовується відеокодек MJPEG та аудіокодек PCM.
  • MPEGPS. Цей формат зазвичай підтримує відеокодек MPEG2 та аудіокодек MP2.
  • WMV.
  • FLV. Відеокодек Adobe-FLV1, аудіокодек MP3.
  • HLS (пряма трансляція HTTP). Стандарт адаптивного бітрейту для прямої відеотрансляції.

Розміщення:

  • Наш хостинг
  • Зовнішнє розміщення
  • Розміщено на YouTube

Відеооголошення має бути тривалістю до 30 сек.

Вимоги до рекламних матеріалів:

  1. Не приймається реклама, що дискримінує людину відповідно до її соціального стану, раси, національності, статі, освіти, політичних поглядів, релігійних переконань, а також реклама, що дискредитує товари інших виробників.
  2. Не приймається реклама, яка використовує зображення Державного Герба України, Державного Прапора України, а також офіційні назви органів державної влади України, за винятком випадків, передбачених законом.
  3. Не приймається реклама, що вводить користувача в оману (яка використовує елементи інтерфейсу і т.д.)
  4. Ми залишаємо за собою право відмовитися від розміщення рекламного матеріалу без пояснення причин.
  5. Ми залишаємо за собою право уточнити вигляд та сферу діяльності рекламодавця.

Технічні вимоги до брендування:

  1. Ширина / висота брендингу у пікселях: 2000×1080
  2. Ширина контентної зони брендингу в пікселях: 1000
  3. Висота шапки брендингу (якщо вона є) у пікселях: 90 (при необхідності шапку можна збільшити у висоту до 110 пікселів)
  4. Максимально допустимий розмір брендінгу в кілобайтах – до 500 КБ
  5. Формат файлу для брендингу: PSD, JPG, PNG, статичний та анімований GIF

Фонове зображення повинне відповідати таким вимогам:

  • важливі видимі елементи ліворуч та праворуч від сайту повинні бути на відстані не менше 500 пікселів від центру зображення (по горизонталі), але при цьому поміщатися у вікно
  • центр фону та сайту повинні збігатися по горизонталі (це допоможе уникнути усунення фону)
  • на ньому не повинно бути “рамок” для сайту, ліній, що показують центр та інших допоміжних елементів
  • зображення має бути оптимізованим (у байтах) для швидшого завантаження

Технічні вимоги до відеобанеру:

Дозволи:

  1. Згорнутий банер: 960х90px
  2. Розгорнутий банер: 960х400px
  3. Відео: не більше 360рx по вертикалі

Графічні елементи, картинки

  1. Макет банера з повністю відмальованими розгорнутим та згорнутим станами (на ньому ми будемо дивитися розташування елементів)
  2. Фон банер для згорнутого стану
  3. Фон банер для розгорнутого стану (можна один загальний фон використовувати для двох станів)
  4. Елемент (кнопка) розгортання банера
  5. Елемент (кнопка) згортання банера
  6. Кнопка Play
  7. Елемент (кнопка) увімкнення звуку
  8. Елемент (кнопка) відключення звуку

Відео:

  1. Відеоролик (flv)
  2. Посилання переходу на цільовий сайт.

Допустимі формати

Зображення: PSD, JPG, PNG, статичний та анімований GIF
Відео: FLV
Усі графічні елементи можна надавати одним PSD-файлом.

Допустимі обсяги

Картинки: не більше 300 КБ у сумі
Відео: не більше 20 МБ

MAGNET · magic network · МАГНЕТ